Cvičíme jógu pro shození přebytečných kil

Jóga může být velmi dobrý pomocník v tom, jak snížit přebytečná kila. Základní principy jógy propagují zdravý životní styl a v kombinaci se snížením příjmu kalorií, může toto vše pomoci urychlit vaše hubnutí. Cvičení jógy zvýší váš metabolismus tím, že zvyšuje kalorický proces vypalování. Všechny populární formy hubnutí jsou založeny na spotřebování více kalorií, než jejich získání.

Ilustrační foto / www.123rf.com

Štítná žláza reguluje metabolismus a je odpovědná za chemické procesy, které přeměňují potravu na energii. Jóga využívá řadu pohybových póz, které pomohou stimulovat práci vnitřních orgánů. To způsobí, že váš metabolismus zvýší a spálí více kalorií, což povede ke snížení vaší váhy. Dalším vedlejším účinkem je, že se vám zlepší krevní oběh a zvýší hladinu energie. A některé studie tvrdí, že cvičení jógy se zlepší nejenom koncentrace, ale i milostný život.

Různé ohyby vpřed i vzad vám pomůžou stimulovat metabolismus. Pozice, které mají vliv na oblast krku, můžou být užitečné při stimulaci štítné žlázy, což pomůže, pokud je problém s vaší hmotností, je způsoben hormonální nerovnováhou. Nejužitečnější pozice, které vám pomohou nejvíce, mají často jména zvířat, jako například velbloud nebo zajíc či orel. Populární je též tzv. most a cvik s hlavou otočenou k zemi. Střídání různých cviků může pomoci urychlit shození nadbytečných kil. Dejte si ale pozor, v případě vaší vyšší nadváhy, mohou některé cviky být obtížné a i dokonce nebezpečné. Je důležité začít nejdříve těmi jednoduššími a teprve potom přejít na ty složité. Uvidíte sami, že potom se vám budou i náročnější cviky zdát jednodušší.

Cvičením jógy budete stimulovat své tělo tou nejpřirozenější formou, a to přirozenými pohyby, což se projeví mimo jiné ve vaší vyšší odolnosti a navozením vnitřního klidu a pocitu, že pro sebe něco děláte.