Měsíční challenge pro vaši dokonalou postavu

Chtěla byste mít krásnou postavu do plavek, ale nevíte, jak vytrvat ve svém úsilí? Zkuste překonat svou slabou vůli a vyzkoušejte měsíční posilovací challenge neboli výzvy a posilte zvolené partie. Záleží jen na vás, na co se zaměříte.

 

Jen měsíc a krásná postava je vaše

Léto už je skoro tady, stejně jako plavková sezóna, které se děsí nejedna z nás. Ne každá žena se u vody totiž může blýsknout dokonalým „lavorem“ a stehny jako párky. Pokud i vy patříte do té kategorie žen, která sedí doma s pupkem vyvaleným a slzami v očích, pochlapte se a zkuste se sebou něco dělat. Nejhorší je, abyste se do toho vůbec dala, věřte, že s měsíčními výzvami to potom půjde skoro samo. Už vás to zaujalo? Je to jednoduché. Na měsíc máte stanové cviky podle toho, jakou challenge si vyberete a na kterou svou partii se zaměříte. Cviky se samozřejmě stupňují. Když ale vytrváte, již brzy uvidíte výsledky. Zároveň vás to také nakopne a třeba ani potom nebudete chtít přestat. Tak se podívejte, jaké měsíční challenge jsou právě na skladě.

  1. Vzhůru ke krásnému zadečku

Toužíte po svůdném sexy zadečku, který si přímo říká o plácnutí? Zkuste měsíční challenge na zadeček, která se skládá z dřepů. V podstatě každý den děláte jenom dřepy – jejich počet se ale samozřejmě neustále zvyšuje a vy jste tak nucena makat na svém těle každý den víc a víc. Samozřejmostí jsou ale i odpočinky, které jsou nutné k tomu, aby se vaše svaly stihly zregenerovat. A potom jedete dál. Tak co? Chcete mít krásný zadeček do plavek? Vyzkoušejte challenge na zadeček a za měsíc ho můžete mít.

mesicni-challenge-pro-vasi-dokonalou-postavu-2

  1. Bříško jako prkno

Největším problémem je většinou bříško. Tedy konkrétně špíčky, které na něm nemají co dělat. Je jedno, jestli je vaše „pneumatika“ kolem pasu jak od kola, osobáku nebo traktoru, důležité je, že když ji tam nechcete, musíte za to bojovat. Za krásným bříškem se vydejte s challengí na bříško, která kombinuje různé cviky na posílení břišních svalů. Najdete tady jak klasické sedy-lehy, tak například sedy-lehy na šikmé svaly či planking – neboli svoje tělo narovnáte jako prkno a musíte v této poloze nějakou dobu vydržet. S praktickým plánem si jednotlivé dny můžete škrtat, takže snadno uvidíte, jak se blížíte ke svému cíli, kterým je dokonalé bříško.

mesicni-challenge-pro-vasi-dokonalou-postavu-3

  1. Ruce a dekolt k nakousnutí

Pozadu by neměly zůstat ani vaše paže nebo dokonce dekolt. Prsní svaly posílíte s měsíční výzvou na kliky. I zde se střídá cvičení se dny odpočinku, kdy si vaše svaly musí odpočinout. Počet kliků se s každým dnem navyšuje, takže je to pro vás vždy nová a nová výzva. Jen ale pomyslete na to, jak potom budou vypadat vaše ruce a prsa. Za to ta námaha stojí.

mesicni-challenge-pro-vasi-dokonalou-postavu-4

Dejte se do toho

Challenge jsou od toho, aby se přijímali. Tak neváhejte a pusťte se do některé z těchto výzev, abyste dosáhla toho, co jste vždycky chtěla. Krásného těla s perfektně vytvarovanými partiemi. Nezapomeňte ale, že vaše posilování vyjde vniveč, jestli nebudete dodržovat pitný režim. Samozřejmostí je také zdravé stravování. Souboj mezi vaší challengí a kýblem hranolků by totiž nebyl moc vyrovnaný.