Snídaně je pro tělo důležitá, nepodceňujte ji.

Mnoho lidí snídani podceňuje, což dobře není. Snídaně je základem dne a pár minut je dobré si na ni najít a nasnídat se. Předejdete tak mnoha problémům, mnoha zdravotním potížím, mnohým hubnoucím procesům, hladověním, celodennímu hladu a podobně. Pokud si dáte snídani do hodiny od probuzení, je to pro vás to nejlepší, co pro své tělo můžete udělat.

Je jasné, že samotná snídaně toho moc neudělá, myslete také na to, co snídáte, jak to snídáte. Snídaně nastartuje metabolismus, tedy látkovou výměnu. Pokud si každé ráno přivstanete, uděláte si zdravou, dobrou a vydatnou snídani, zajistíte si tak, že metabolismus bude fungovat správně, budete mít energii po celý den, budete se lépe cítit a navíc také se správným jídelníčkem nehrozí, že nějak rapidně přiberete, protože večer nebudete mít již takový hlad či na něco chuť.

Snídaně je základ dne!

Snídaně je základ dne. To rozhodně slyšíte pravidelně a často. Píšou to všude v časopisech, říkají to odborníci v televizi, výživový poradci a podobně. Takže asi na tom něco bude. A je tomu tak. Pokud si ráno připravíte vyváženou snídani, po celé dopoledne nebudete mít pocit hladu, vydržíte bez problémů až do oběda. Bez snídaně obvykle začnete mít za několik hodin hlad, rychle něco zhltnete jako oplatek či tyčinku. To vás zasytí, ale na chvíli. Pak zase budete mít hlad a ukojíte jej, zase sušenkou. Navíc, pokud budete snídat pravidelně a alespoň třikrát denně pravidelně jíst, vaše trávení bude přesně takové, jaké má být, nebudete mít problémy se zácpou, s pomalým metabolismem, s bolestmi břicha a podobně.

Snídaně musí být zdravá a vydatná. Proto zapomeňte na párky, anglickou slaninu a podobně. Snídejte výživné a zdravé jídlo. Dejte si jogurt s cereáliemi, s müsli, celozrnný chléb se sýrem, celozrnná houska se šunkou, jakékoliv celozrnné pečivo s pomazánkami, jogurt s ovocem, ovesné kaše s různým ovocem a podobně. K tomu si uvařte kávu, čaj, dejte si hrnek čerstvé šťávy z ovoce a ideální snídaně je pro vás připravená. Ranní káva rovněž pomáhá k lepšímu metabolismu, k rychlejšímu metabolismu, což vede k rychlejšímu spalování tuků. Tuky se poté berou ze zásob, takže případné hubnutí je pro vás ideální se snídaní a s ranní kávou. Navíc, toto jsou snídaně, které nejsou nikterak náročné na přípravu, takže je zvládne v podstatě každý a nezabere vám mnoho času.

Lidé nesnídají z různých důvodů. Někdo nesnídá, kvůli času, ráno spěchá. Někdo zkrátka nevstane o patnáct minut dřív a nenachystá si snídani, patnáct minut spánku je mu milejší. Někdo nesnídá ze strachu, že mu bude v dopravním prostředku nějak špatně a podobně. Jiní například snídají, ovšem v práci, kde si koupí v kantýně bagetu, sladkou koblihu, chléb ve vajíčku, housku se salámem a podobně. Nejen, že toto jídlo je nezdravé na snídani, nikdo navíc neví, jak dlouho bageta leží v lednici, co v ní je za dresink, sladká kobliha je těžká, navíc po sladkém jídle budete mít brzo hlad a zase budete jíst. Navíc, pokud chcete pár kilogramů shodit či si chcete udržet svou váhu, je pro vás lepší vyhnout se sladkému jídlu. Mnohé studie také ukazují, že lidé, kteří pravidelně snídají, hubnou mnohem lépe, než lidé, kteří snídani vynechávají.