Začátky byly velmi naivní, ale prodej přes e-shop nám online podnikání usnadnil

Paní Klára s manželem měla od začátku jasný plán – prodávat vybavení do koupelen v dostupných cenových hladinách, které nenabízí stovka dalších obchodníků.

A tak se rozhodli koupelnové baterie, sprchové masážní panely nebo koupelnové doplňky dovážet přímo ze zahraničí. Jaké jsou jejich zkušenosti s podnikáním na internetu a provozováním e-shopu v ČR?

 

Hledali jsme řešení, které nám pomůže ušetřit čas i peníze

Proto si vytipovali asi 4 redakční systémy, aby si vytvoření eshopu vyzkoušeli na vlastní kůži. Test se vyplatil, našli pronájem eshopu, který byl nejintuitivnější a nejlépe vyhovoval jejich představám. Otestovali si i CEO společnosti a nyní nabízejí moderní a kvalitní koupelnové vybavení za nejlepší, tedy OK, ceny.

Pro formát naší společnosti nebylo nutné specifikovat a vyvíjet prostředí na míru, což určitě ušetřilo spoustu nervů a času při rozjezdu podnikání, ale také peněz,” dodává paní Klára.

pani-Rychetska

 

 

Nejtěžší je sehnat někoho spolehlivého za rozumné peníze

Jelikož se chtěli prosadit na internetu co nejrychleji, museli se začít intenzivně zabývat také SEO a on-line marketingovými aktivitami.

Zde jsme zjistili, že nastavení ppc reklam není jednoduché a pro každého, že toto je nutné neustále analyzovat a hlídat. Najít odborníka, který by nám s tímto pomohl se však ukázalo, jako jeden z hlavních problémů funkčnosti celého způsobu prodeje. Proto chtě – nechtě jsme se museli naučit alespoň základy této činnosti.”

V ČR pořád vede Seznam

Za hlavní výhody podnikání na internetu považuje paní Klára časovou flexibilitu, poměrně nízké provozní náklady a rychlost s jakou dokážete reagovat na potřeby trhu.

Nevýhodou je ale fakt, že většina vyhledávání je stále realizována přes Seznam.cz a doposud zde není vytvořeno dostatečné konkurenční prostředí, což má za následek, že inzerovat může být nákladné.